Pritužba je izraz nezadovoljstva upućen Erste Asset Managementu od strane ulagatelja ili opunomoćenika ulagatelja koja se odnosi na pružanje usluge upravljanja investicijskim fondom, upravljanja privatnim portfeljem i izvršenja obveza prema zaprimljenim zahtjevima za izdavanje, otkup i zamjenu udjela.
Pritužbe se mogu podnijeti:
Erste Asset Management d.o.o.
Ivana Lučića 2a, Zagreb
Tel: 00 385 (0)72 37 2900
Fax: 00 385 (0)72 37 2901
E-mail: erste-am@erste-am.hr
Web: www.erste-am.hr
U najbližoj poslovnici Erste banke ili putem kontakt centra Erste Banke:
Tel: 0800 7890
Pritužba bi trebala sadržavati sljedeće:
- ime i prezime, OIB i adresu podnositelja koji je fizička osoba ili njegovog zakonskog zastupnika, odnosno, tvrtku, OIB, sjedište i ime i prezime odgovorne osobe podnositelja pritužbe koji je pravna osoba,
- razloge pritužbe i zahtjeve podnositelja,
- dokaze kojima se potvrđuju navodi iz pritužbe kada ih je moguće priložiti
- datum podnošenja pritužbe i potpis podnositelja pritužbe odnosno osobe koja ga zastupa.
Društvo je dužno istražiti sve relevantne dokaze i informacije vezane uz pritužbu te komunicirati s podnositeljem pritužbe na jednostavan i razumljiv način, odgovoriti na pritužbe bez nepotrebnog odgađanja i unutar roka od 15 dana. U Društvu je uspostavljena Funkcija upravljanja pritužbama koja je nadležna za istraživanje pritužbi. Iznimno, kada se odgovor ne može dati unutar navedenog roka, Društvo će obavijestiti podnositelja pritužbe o razlozima kašnjenja i naznačiti kada će biti odgovoreno za pritužbu podnositelja.